روش های فرم دهی به صورت

روش های فرم دهی به صورت
23ژانویه

 روش های فرم دهی به صورت

برای فرم دهی به صورت روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از روش های فرم دهی به صورت دارای ویژگی ها و عوارض هستند افراد براساس شرایط خود می توانند مناسب ترین گزینه را برای رسیدن به فرم صورت دلخواه در اولویت قرار دهند. امروزه داشتن چهره ای زیبا و جذاب از اهمیت بسیاری برای مردم جوامع مختلف برخوردار می باشد و به همین منظور به دنبال روش های نوین و به روز برای جوانسازی و از بین بردن مشکلات و عیب های چهره  صورت خود می باشند.

گاهی فرد احساس می کند که اجزای صورتش با یکدیگر متناسب نبوده و این موضوع به مرور زمان سبب از بین رفتن اعتماد به نفس در فرد می شود. در این راستا می توان گفت با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی دیگر جای نگرانی نبوده و شما می توانید با انواع روش های فرم دهی به صورت در مدت زمان کوتاه و هزینه های ایده آل به زیبایی و چهره ی بی نقص دست پیدا کنید.

 

 

فرم دهی به صورت با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از روش های زیبایی و انواع روش های فرم دهی به صورت بوده و  با تزریق ژل به صورت به صاف کردن چین و چروک های صورت کمک می کند هم چنین شاهد شکل دهی مجدد ساختار و حجم اجزای مختلف صورت می باشیم. در این روش اولین موضوعی که برای افراد جای سوال می باشد چه نوع ژل برای تزریق انتخاب می شود؟ که در این خصوص می توان گفت یک ژل که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده برای استفاده و فرم دهی باید انتخاب شود هم چنین در کلینیک های زیبایی بر اساس پوست فرد و نحوه واکنش فرد به انواع ژل ها بایستی مناسب ترین گزینه انتخاب گردد.

در روش تزریق ژل توجه داشته باشید که یک جلسه ای نبوده و در صورت نیاز بایستی چندین بار جهت تزریق اقدام کنید. هزینه تزریق ژل برای فرم دهی به ناحیه درمان و مقدار ژل مورد نیاز بستگی خواهد داشت هم چنین پیچیدگی فرایند در مقدار قیمت این روش جوانسازی تاثیرگذار خواهد بود. ماندگاری ژل های پوستی بین 12 الی 14 ماه بوده و در برخی مواقع بر اساس کیفیت ژل مصرفی و نوع پوست فرد ماندگاری بیشتر نیز دارا می باشند که این موضوع به سرعت تجزیه ژل نیز وابسته است.

فرم دهی به صورت با تزریق چربی

فرم دهی به صورت با تزریق چربی یکی دیگر از روش های فرم دهی به صورت می باشد که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده شده و مورد انتخاب بسیاری از مخاطبان قرار می گیرد در این روش چربی از بدن فرد برداشت شده و جایگزین سلول های صورت می شود. در این فرایند مقدار کمی از چربی از قسمت شکم یا ران شخص برمیدارند و با بهره مندی از میکرو دراپلت در اعضای مختلف از صورت این چربی را تزریق می کنند. استفاده از این روش برای فرم دهی به صورت روشی ثابت شده می باشد و برای حجم دهی برای گونه ها و خط فک یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش ها به شمار می رود. از جمله مزیت های فرم دهی با تزریق چربی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– خطر واکنش آلرژیک در این روش وجود نداشته چرا که چربی تزریق شده از خود فرد استفاده می شود
– در این روش احساسی صد در صد طبیعی تجربه خواهد شد
– با افزایش سن صورت فرد به شکل طبیعی پیر می شود
– برای تزریق چربی نیازی به شکافتن روی صورت نمی باشد
– این روش فرم دهی را به تنهایی یا در ترکیب با یکی از جراحی های جوانسازی و زیبایی صورت می توان اجرا کرد.

 

روش های فرم دهی به صورت با جراحی

از میان روش های فرم دهی به صورت می توان به روش جراحی اشاره نمود که از تقاضای بسیاری برخوردار می باشد این روش در میان عموم مردم جوامع مختلف استقبال شده و افراد می توانند با این روش و بهره مندی از پروتز برای اجزای مختلف از صورت، فرم محبوب و مورد پسند را در صورت خود پیاده کنند. انتخاب جراحی با وجود معایب و عوارضی که دارد در اولویت انتخاب بسیاری از مخاطبان قرار می گیرد چرا که در این روش جراحی پلاستیکی با پروتز می توانند رویای داشتن چهره ای متناسب و بی نقص را به واقعیت تبدیل کنند.
پروتز چانه: با این روش می توان چانه را برجسته تر کرد تا با بخش میانی صورت و پیشانی تناسب ایجاد شود.
پروتز گونه: پروتز گونه سبب برجسته شدن گونه ها و زیبایی منحصر به فردی در چهره فرد به وجود می آورد.
پروتز فک: با پروتز فک می توان یک سوم پهنای صورت را افزایش داد توجه داشته باشید که فک و چانه از عوامل اصلی عدم تناسب اجزای صورت می باشد.
شما می توانید از روش های فرم دهی به صورت، تمرینات بدون دستگاه را نیز در اولویت خود قرار دهید که در روزهای اخیر بسیار مورد توجه مخاطبان واقع شده است.

روش های فرم دهی به صورت با دستگاه فیت مد

تمرین با دستگاه فیت مد یکی از روش های فرم دهی به صورت بوده و دارای 3 سطح سختی می باشد که افراد در ابتدا با انتخاب سطح آرام می توانند تمرینات خود را شروع کرد و با رسیدن به سطح سختی به فرم دلخواه و مورد پسند دست یابند. دستگاه فیت مد بدون نیاز به جراحی و ایجاد زخم و یا تزریق تنها با تمرینات پی در پی و در مدت زمان یکماهه نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت. با پیشرفت علم و امکانات رفاهی دیگر افراد نیاز به تحمل سختی و عوارض بعد از جراحی ها برای فرم دهی به صورتشان را نداشته و با فیت مد می توانند از مزایای قابل توجهی بهره مند شوند. از جمله مزیت های فرم دهی به صورت با فیت مد می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– هزینه های پایین و مقرون به صرفه بودن
– ماندگاری دائمی
– عدم نیاز به ایجاد برش و زخم
– عدم واکنش و آلرژیک
– لیفت صورت و کشیده شدن پوست

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

enemad-logo