زاویه دهی فک با تمرین

زاویه دهی فک با تمرین
12می

زاویه دهی فک با تمرین

اگر هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید به احتمال زیاد به دنبال روش هایی برای فرم دهی به صورت زاویه فک می باشید روش های متعددی برای فرم دهی به صورت و زاویه فک وجود دارد که در این مقاله می خواهیم به موضوع زاویه دهی فک با تمرین بپردازیم و مزایا و معایب آن را بررسی کرده و در نتیجه کلی بگیریم.

همانطور که گفته شد روش های متعددی برای فرم دهی به صورت و زاویه فک وجود دارد که آنها را می توان به دو دسته تقسیم کرد زاویه دهی فک با تمرین و زاویه دهی فک با عمل های جراحی.

اما چرا انسانها به دنبال فردی به صورت خود هستند اگر دقت کرده باشیم اولین بخش از بدن انسان که در ارتباطات مورد توجه قرار می گیرد صورت ماست یک صورت زیبا و آراسته باعث جلب توجه بیشتر و ایجاد حس خوب در فرد مقابل میشود که در نتیجه باعث افزایش اعتماد به نفس فرد نیز می شود

در واقع دلیل آراستگی و به خود پرداختن انسان ارتباط با دیگران است اگر انسانها خود در مکانی تنها باشند معمولاً به دنبال آراستگی نیستند آراستگی بیشتر در ارتباطات ما با دیگران معنا و مفهوم پیدا می کنند.

 

روش های فرم دهی به صورت

همانطور که گفته شد دو روش برای فرم دهی به صورت زاویه فک وجود دارد

روش اول زاویه دهی فک با تمرین است.

این روش یک روش ورزشی برای فرم دهی به عضلات صورت است همانند ورزش بدنسازی که با تمرین دادن به عضلات می توان به آن ها فرم داد به همین صورت با فشار آوردن به عضلات صورت نیز می توان تغییر فرمت اندازه را در آنها ایجاد کرد .

همانطور که اطلاع دارید در صورت بیشترین تعداد عضلات وجود دارد و این عضلات از نوع عضلات مخطط هستند ویژگی اصلی عضلات مخطط افزایش حجم و اندازه شان است همانطور که با ورزش بدنسازی فشار آوردن به عضلات و اندام ها می توان با آنها افزایش حجم داد به عضلات صورت نیز با تمرین دادن فشار می توان فرم داد.

در این روش از حرکات مختلف استفاده میشود تا بدین صورت عضلات مختلف به صورت تحت تاثیر قرار گرفته و اندازه تغییر اندازه و فرم دهند

روش دوم فرم دهی به صورت و زاویه فک عمل جراحی در این روش به دو صورت عمل های تهاجمی و غیر تهاجمی میتوان به صورت فرم داد.

 

در روش غیر تهاجمی با تزریق موادی  از قبیل چربی فیلر برای فرم دهی به نواحی صورت استفاده میشود  این روش مزایا و معایب خود را دارد از مزایای آن میتوان به سریع بودن نتیجه گیری اشاره کرد از معایب آن می توان به روی سکه عفونت و همچنین هزینه بالای آن اشاره کرد روش تهاجمی و فرم دهی به صورت بدین صورت است که از پروتزهای سیلیکونی جهت کار گذاشتن بر روی استخوان های صورت استفاده میشود توانند پروتز چانه زاویه فک از این روش می توان به عفونت و هزینه بالای آن اشاره کرد اما مزیت آن دائمی بودن نزدیک است.

 

روش دوم زاویه دهی فک با تمرین است در این روش با فشار آوردن به عضلات صورت میتوان تغییر فرم و اندازه را در آنها ایجاد کرد

همانطور که میدانید صورت ماهمانند سایر اندام های مان دارای عضلاتی است که از قضا این عضلات نیز عضلات مخطط هستند همانطور که گفته شد عضلات مخطط عضلاتی هستند که با تمرین دادن و فشار آوردن به آنها میتوان تغییر شکل را در آنها ایجاد کرد.

 

در این روش حرکات مختلف وجود دارد که هر کدام از این حرکات فرم خاصی را به صورت میدهند و و مکانیسم اثر گذاری آن دقیقا مانند ورزش بدنسازی است عواملی که در این روش برای نتیجه گیری تاثیر گذار است عبارتند از میزان تمرین ژنتیک و تغذیه.

 

از مزایای این روش میتوان به طبیعی بودن نتیجه بدون عوارض بودن آن اشاره کرد و معایب آن نیز زمان بر بودن آن است

اما مشکل زمان این روش با استفاده از دستگاه زاویه فک فیت مد قابل حل است

 

دستگاه زاویه فک فیت مد

دستگاه زاویه فک فیت مد یک وسیله ورزشی تخصصی برای عضلات صورت است این دستگاه طراحی شده تا بیشترین فشار را به عضلات صورت وارد  کند

همانند ورزش بدنسازی که در آن وسایل مختلف با وزن های مختلف وجود دارد.

 

فیت مد یک وسیله ورزشی مانند وسایل بدنسازی است که به طور تخصصی برای عضلات صورت ساخته شده است

این دستگاه از سه توپ سیلیکونی با سختی های متفاوت ساخته شده است که هر کدام میتواند فشار خاصی را به عضلات صورت وارد کند

که در نتیجه باعث تسریع در نتیجه گیری و افزایش کیفیت نتیجه میشود.

 

با استفاده از فیت مد میتوان حرکات مختلفی را اجرا کرد که این حرکت نیز تاثیر خاصی بر روی صورت میگذارد

مدت زمان نتیجه گیری در استفاده از این محصول یک الی دو ماه میباشد که این زمان نیز بستگی به چندین عامل دارد از قبیل میزان تمرین ژنتیک و تغذیه و میزان چربی بدن

افرادی که چربی بدن بالایی دارند برای نتیجهگیری نیازمند زمان بیشتری هستند

برای سفارش دستگاه زاویه فک فیت مد میتوانید از طریق فروشکاه وبسایت اقدام نمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

enemad-logo