توپ زاویه فک

توپ زاویه فک
18می

توپ زاویه فک فیت مد

توپ زاویه فک فیت مد  چیست؟  چطور میتوان با این وسیله به صورت فرم داد

در این مقاله به توضیح این موضوع خواهیم پرداخت.

تا حالا به این فکر کرده اید  که با ورزش و تمرین به صورت خود فرم دهید؟

آیا زاویه دهی فک با تمرین امکان پذیر است؟

در جواب باید پاسخ داد بله.

اما چگونه؟

زاویه دهی فک با تمرین

برای پاسخ به این سوال به بررسی آناتومی صورت و عضلات می پردازیم. همانطور که میدانید در صورت ما مثل بقیه اجزای بدنمان عضلاتی وجود دارد وظیفه این عضلات فرمدهی به بخش های مختلف صورت و حرکات صورت است.

این عضلات بیشترین این حرکات را در هنگام صحبت کردن ما به عهده دارند.

اما آیا میشود به این عضلات فرم داد؟ در جواب باید گفت بله. عضلات صورت به دلیل اینکه عضلات اختیاری و حرکت دهنده بخش های صورت ما هستند از نوع عضلات مخطط هستند.

یک ویژگی عضلات مخطط افزایش حجم و اندازه آن ها با فشار آوردن و ورزش دادن آن  هاست.

این نوع عضلات دقیقاً از نوع عضلات اندام های ما مانند بازو پشت بازو عضلات سینه شکم پاها هستند.

که در ورزش بدنسازی با استفاده از تمرین  و فشار آوردن میتوانیم به عضلات فرم دهیم.

همانطور که دقت کرده اید در ورزش بدنسازی برای فرم دهی به عضلات از وسایل مخصوص استفاده می شود که هر کدام از این وسایل مسئول  فرم دهی به بخش خاصی از عضلات هستند.

دلیل استفاده از این وسایل این است که  هر چقدر فشار وارد شده و عضله بیشتر باشد افزایش حجم و اندازه آن بیشتر خواهد بود.

به خاطر همین در این روش و دستگاه های متفاوت با وزن های متفاوت وجود دارد.

زاویه دهی فک با تمرین از این قاعده مستثنا نیست و نیازمند وسایل مخصوصی است که با آن بتوان بیشترین فشار را به عضلات صورت وارد نمود.

به همین منظور وسایل متعددی در زمینه فرم دهی به صورت طراحی شده اند.

در این مقاله می خواهیم در مورد دستگاه زاویه فک فیت مد صحبت کنیم.

دستگاه زاویه فک فیت مد

دستگاه زاویه فک فیت مد اولین دستگاه تخصصی در زمینه فرم دهی به صورت و زاویه فک است که با تجربه سالها عمل جراحی فک و صورت و علم از آناتومی صورت طراحی شده است این دستگاه همانطور که گفته شد یک دستگاه ورزشی برای فرم دهی و عضلات صورت است که از سه توپ زاویه فک سیلیکونی ساخته شده است .

هر کدام از این توپ ها یک درجه خاصی از فشار را دارند که باعث می شود بیشترین فشار به عضلات صورت وارد شده و باعث افزایش کیفیت نتیجه می شود و همچنین زمان رسیدن به نتیجه را کاهش میدهد نحوه استفاده از این دستگاه به این صورت است که در بالا و پایین محصول نوارهای وجود دارد که در وسط این نوارها یک شیار قرار داده شده است برای استفاده از این محصول بین دندانهای جلو قرار می گیرد به این صورت گرد دندان های بالا و پایین به طور دقیق بر روی شیار میانی این نوار قرار می گیرند سپس با باز و بسته کردن دهان عضلات صورت فشار وارد میشود .

در استفاده از این محصول روش های متعددی وجود دارد که هر کدام از آنها باعث فرم دهی به بخش خاصی از صورت می شوند روند تاثیر گذاری در این محصول همانند بقیه اندام های بدن هست در این روش فرم گیری عضلات به عوامل متعددی بستگی دارد عواملی نظیر میزان تمرین تغذیه و ژنتیک و عاملی مهم از قبیل میزان چربی بدن رابطه مستقیم با سرعت و کیفیت نتیجه گیری دارد .

یکی از مزایای مهم استفاده از این دستگاه فرم دهی به صورت به صورت طبیعی و بدون عوارض میباشد در روش های جراحی و تزریق ژل عوارضی نظیر عفونت وجود دارد اما در این روش عضلات کاملاً به صورت طبیعی فرم خواهند گرفت و در مورد ماندگاری نتیجه می توان گفت هیچ روشی در این زمینه مادام العمر نخواهد بود حتی روش های جراحی و تزریق ژل نیز بعد از ۶ ماه تا یکسال نیاز به تجدید دوباره دارند اما به روش تمرین ورزش یک مزیت دیگری دارد و آن این است که صورت فرد بعد از مدتی تمرین فرم میگیرد و حتی بعد از کنار گذاشتن تمرین همچنان اثراتی از آن باقی می ماند.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به دلیل افزایش قیمت دلار تمامی قیمت ها در محموله بعدی 30 درصد افزایش پیدا میکند قبل از این افزایش خرید کنید دکمه سفارش

This will close in 8 seconds

enemad-logo