قیمت دستگاه زاویه سازی فک

قیمت دستگاه زاویه سازی فک
09جولای

 قیمت دستگاه زاویه سازی فک چقدر است؟

اگر در حال خواندن این  متن می باشید به احتمال زیاد به دنبال قیمت دستگاه زاویه سازی فک می گردید و اینکه کدوم یکی از این محصولات می توانند بیشترین تاثیر را بر روی صورت ما بگذارند و با با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را بتوان حاصل کرد.

 قیمت دستگاه زاویه سازی فک به عوامل مختلفی بستگی دارد  از جمله عواملی که میتواند بر روی قیمت این دستگاه تاثیر گذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

جنس محصول اندازه محصول تولید محصول در خارج و یا داخل کشور.

در ادامه به بررسی  اجمالی دستگاه زاویه سازی فک  می پردازیم.

 دستگاه زاویه سازی فک چیست؟

دستگاه زاویه سازی فک یک وسیله ورزشی تخصصی ورزش هایی که با فشار بر روی عضلات عضلات آنها تقویت می شود و فرم میگیرد با استفاده از دستگاه زاویه سازی فک نیز می توان به عضلات صورت فرم و زاویه داد.

اگر دقت کرده باشید در ورزش هایی مانند بدنسازی  که در آن وسایل مختلف وجود دارد و افراد با تمرین دادن عضلات خود با وسایل مختلف میتوانند و عضلات  اندام های خود فرم دهند.

عضلات اندام های ما از نوع عضلات مخطط هستند و عضلات مخطط با فشار آوردن و ورزش دادن تغییر اندازه و سایز میدهند.

درباره ویژگی تمامی عضلات مخطط تغییر اندازه و سایز با استفاده از تمرین هستش.

وظیفه عضلات مخطط در بدن ما حرکت اندام ها به صورت ارادی می باشد.

در صورت ما همانند بقیه اجزای بدن ما و اندام ها دارای عضلات مخطط فراوان است که هر کدام از این عضلات  مسئولیت فرم دهی به بخش های مختلف صورت و حرکتهای آن را بر عهده دارد.

روش های فرم دهی به صورت با تمرین

فرم دهی به صورت با ورزش به دو طریق قابل انجام است تست فرم دهی به صورت بدون دستگاه و با استفاده از دستگاه زاویه سازی فک.

اما فرق این دو روش چیست؟

در این مطلب میخواهیم مزایا و معایب به این دو روش مورد بررسی قرار داده و انتخاب بهتری برای فرم دهی به صورت و زاویه فک داشته باشیم.

 

فرم دهی به صورت بدون دستگاه

چگونه به صورت بدون دستگاه یک روشی برای فرم دهی به عضلات صورت به حساب می آید و پیشینه آن به ورزش بدنسازی و ایروبیک بر می گردد که در آن افراد با استفاده از حرکات های مختلف بدون استفاده از دستگاه و با حرکت دادن عضلات صورت و تکرار و مداومت باعث فشار آوردن به عضلات صورت و فرم دهی به آنها می شدند اما فرم دهی به صورت بدون دستگاه یک روش بسیار زمان بر خواهد بود و اینکه فشار وارد به عضلات صورت بسیار اندک خواهد بود.

همچنین نتیجه حاصله بسیار ضعیف خواهد بود به دلیل اینکه فشار کافی به عضلات صورت وارد نشده و نمی توانند فرم زیادی بگیرند.

  فرمدهی با دستگاه زاویه سازی فک

دنده ای به صورت و زاویه فک و دستگاه زاویه فک یک روش جدید اما با پیشینه ای قدیمی هست.

همانند ورزش بدنسازی که در آن وسایل مختلف برای فشار به عضلات وجود دارد برای فرم دهی به صورت نیز  دستگاه های  متنوعی برای فشار آوردن به عضلات صورت ساخته شده است.

ویژگی این محصولات فشار حداکثری بر عضلات صورت می باشد که باعث افزایش کیفیت نتیجه و همچنین کاهش زمان رسیدن به نتیجه می باشد.

 عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت دستگاه زاویه سازی فک

از عواملی که میتواند برای قیمت دستگاه زاویه سازی فک تاثیر گذار باشد جنس ساخته شده این دستگاه می باشد.

به طور کلی دستگاه های زاویه فک  از سیلیکون ساخته می شود.

اما  دو نوع سیلیکون در این زمینه وجود دارد.

سیلیکون های صنعتی و سیلیکون های بهداشتی.

اما چگونه می توان این دو را از بقیه تشخیص داد.

مشخصه اصلی سیلیکون های صنعتی بوی تیز و تند آن ها است   و همچنین قبل از ترکیب سیلیکون های صنعتی دارای رنگ کدر و یا سفید هستند.

اما سیلیکون های بهداشتی دارای رنگ شفاف و یا بی رنگ و کاملا بدون بو هستند.

قیمت این دو نوع سیلیکون متفاوت است به معمولاً سیلیکون بهداشتی قیمت بالاتری دارند.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت دستگاه زاویه سازی فک اندازه دستگاه میباشد به این صورت که هرچه اندازه دستگاه بزرگتر باشد مواد به کار رفته در آن بیشتر خواهد بود و قیمت آن بیشتر می شود.

یکی دیگر از عوامل مهم بر روی قیمت دستگاه زاویه سازی فک  ساخت کشور سازنده آن است.

معمولاً دستگاه هایی که وارداتی هستند از کشور چین وارد میشوند و هزینه های مانند حمل و نقل گمرک عوارض را شامل می@شود و حدوداً قیمت دو برابر ساخت داخل دارند.

مشخصه دیگر این محصولات وارداتی از چین این است که بر روی لوگوی خاصی وجود ندارد و فاقد هرگونه ضمانت از اینکه این محصول بهداشتی از وجود دارد.

دستگاه زاویه سازی فک فیت مد

دستگاه زاویه سازی فک فیت مد یک وسیله تخصصی در زمینه ی فردی به صورت میباشد این دستگاه اولین دستگاه ساخته شده در ایران از سال ۹۷ می باشد و همچنین دومین دستگاه ساخته شده در جهان می باشد.

دستگاه زاویه سازی فک فیت مد اولین  دستگاه ساخته شده بر اساس تجربه پزشکی و جراحی می باشد این دستگاه با علم کامل از آناتومی صورت انسان ساخته شده است.

این دستگاه از سه توپ سیلیکونی ساخته شده است که هر کدام از آنها فشار های متفاوتی دارند و باعث می شود که بیشترین فشار به عضلات صورت وارد شده و بیشترین نتیجه در کمترین زمان حاصل شود برای سفارش فیلتر میتونید از طریق فروشگاه واقع در همین سایت استفاده بکنید.

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به دلیل افزایش قیمت دلار تمامی قیمت ها در محموله بعدی 30 درصد افزایش پیدا میکند قبل از این افزایش خرید کنید دکمه سفارش

This will close in 8 seconds

enemad-logo